Известие

Collapse
No announcement yet.

смяна на сегменти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Не мога да се съглася напълно с това да не се вадят ризите. Особено, ако поддадат лесно е задължително. Друг е въпроса, че моите на спарка не мръднаха и за това не ги насилвах.
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от simone
      Колата си мина 6000км с доливане на масло гори около 800мл на 1000км сега вече остава ремонта.дано скоро да мога да се похваля с успешен такъв.
      Аз нали това имах в предвид-и да гори масло-няма да имаш проблеми
      Аlfa 164 Super 2.5TD

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Grigor
        ОСвен да кажа - честито безаварийно завръщане !

        При ремонта един съвет от мен /може да не съм прав де/ - не вади ризите от блока....

        Аз ги извадих на Туин Спарка и после последваха още 2 махания на главата.... на един от цилиндрите имаше малко корозия по блока /където ляга ризата/ и едвам го уплътнихме....
        Задължително е да се сменят уплътненията между ризите и блока.Не сте почистили,затова сте имали проблеми.Вземаш бормашината с телената четка и чистиш.Григоре,корозията по ризата е била от експлоатацията на двигателя с вода След смяна на уплътненията ризите стърчат над блока,но с притягането на главата се наместват
        Аlfa 164 Super 2.5TD

        Comment


        • #34
          Благодаря на всички за съветите,ще се придържам към тях и се надявам ремонта да бъде успешен.
          Alfa Romeo 164 2.0 TS 92 год.

          Comment


          • #35
            НЕ!

            Корозията беше по блока ! Ризите бяха перфектни! Сменихме О пръстените с оригинални... 3 пъти... като 2рия и 3-тия път и силикони слагахме да дозапушат /може да бъркам, ама аз само светих, а и беше преди година/.

            Едвам излезнаха.... и после Всичко беше изчистено повече от перфектно - 3 пъти


            А на 6-така си излезнаха без ядове и и те и блока бяха перфектни....


            Аз затова и му казвам това... ако и неговата е карана с вода може да има подобни ядове и да се види в приключение...
            2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
            GSM: 0888 520 600

            Comment


            • #36
              Григоре, блока е алуминиев няма как да е корозирал. Това се били отлагания гадни от масла, води, антифризи. Аз на Джулиетата две ризи счупих като ги вадих. Най добре е да се направи един дорник от дървено трупче. Външен диаметър колкото е вътрешния на ризата. Стъпало и диаметър малко по-голям, за да стъпи там ръба на ризата. От две страни срещуположно трябва да се отрежат две парчета, за да мине покрай основните лагери. Без тоя труп стават бели с разни отверки и други първобитни начини и после се страда много, както аз тогава.
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #37
                Добре де, не е корозия, ама си беше такова на външен вид - имам и снимки някъде - просто бяха станали шлюпки или нещо подобно около О пръстена.
                2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                GSM: 0888 520 600

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Venci
                  Григоре, блока е алуминиев няма как да е корозирал. Това се били отлагания гадни от масла, води, антифризи. Аз на Джулиетата две ризи счупих като ги вадих. Най добре е да се направи един дорник от дървено трупче. Външен диаметър колкото е вътрешния на ризата. Стъпало и диаметър малко по-голям, за да стъпи там ръба на ризата. От две страни срещуположно трябва да се отрежат две парчета, за да мине покрай основните лагери. Без тоя труп стават бели с разни отверки и други първобитни начини и после се страда много, както аз тогава.
                  Просто не подозираш колко си прав
                  Аlfa 164 Super 2.5TD

                  Comment

                  Working...
                  X